Kalbimmmmm ilk gebeliğimde hiç sıkıntım yoktu, 6 sene sonra ikimciyi istedim bi kanama bacaklardan asağı. Bebekte sıkıntı yok. Sonra 20.haftsda kalbi durdu. yaklasık 8 ay sonra yine gebe kaldım, yine bacaklarımdan asağı kanlar bosaldı. Onu da 18. Haftada kaybettim. (10 ile 18 arası oksapar kullandım) daha sonra arastırıldm. Kan oıhtılasması bakıldı iki gende hafif düzeyde pıhtılasma vardı ama doktorlar bunun kalp durmasına sebebiyet vermeyecğeini söyledi, tüm doktorlar bebek ölüölerine odaklanmıstı. Ama benim en onemli sorunjm once bir kanama oluyor onun neden oldgnu öğrenmek istiyordum. Zeynep kamilde vajinal enfeksyon olabilir dendi, ki gercektende enf cıktı. Kanamayı o yapıyor dediler. Mutlaka smear testi gibi sürüntü seklinde alınan vajinal kültür ve cinsel yolla bulasabilen bakterilere baktırırın. Suan yemiden gebeyim yine kanamalarım oldu bu sefer en bastan beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum, üç gün balon patlat gibi patladı. ama doktorum hem antibiytk tedavisi ıyguladı hem kan sulandırıcuya devam ettik vs. Artık sebep ne bilmiorum ama bence bazı tür enfeksiyonlar kanama yapabiliomıs bana kalırsa enfeksyn kaynaklı oldu kanamalarım. Siznde aklınzda bulunsn. Öutlaka baktırın.