Canım aynı şeyi yaşadım doktorum sadece bi adet dönemi korunun dedi o kadar ve sonra biz korunmayı bıraktık 9 ay sonra hamile kaldım şuan 23 haftalığım gayet herşeyi iyi haftaya Detaylı ultrosona giricez,ama İnan ilkten böyle bişey yaşadığım için bunda o kadar tedirginim ki o kadar stres oluyorum ki yine bişey olur diye sana doktor niye 6 ay dedi acaba