Yeniannis-s Geceleri kasık ağrılarım gün boyuda ara ara oluyor bazen adet ağrısına benzetip korkuyorum sizde de böyle oluyor muydu ?
Rumya Yeniannis-s çok normal benek Rahime yerleşmeye tutunmaya calişiyor o yüzden agri oluyor bende yaşadim yani sanki adet ayrisini x2 veriyorlar gibi oluyordum
Yeniannis-s kubraselcuk keseyi gördük hala yerleşme ağrısı olur mu acaba büyüyor omdan mı diyorum ama
Zeynebtahir Kısa kısa agrilar olup geciyorsa normal, ama uzuuun sure gecmiyorsa bir git istersen canim
Rumya Yeniannis-s yani tam hatirlamiyorum ama 9 10 haftalik olduktan son geçti ilk agriyarim olduğu zaman rahat 1 hafta agrim oldu sonra ara sira olmaya devam etmişti