gizemnr98 merhaba, ben de Haşimato hastasıyım. Öncesinde beş haftalık hamile iken düşük yaptım. O süreçten beri her sabah tiroid ilacı kullanıyorum. Şu an 25 haftalık hamileyim. Her ay dahiliye doktoru değerlerimi kontrol ediyor. Şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür. Doktor takibinde olursanız endişe edecek bir şey yok, çok geçmiş olsun.