Arkadaşlar doğum yaptım oğlumun doğumda sıvı yuttuğunu karaciğerde enfeksiyon tedavisi yapılması gerektiğini söylerek yoğun bakıma aldılar sütümü sağmak zorunda olduğum için her saat başı sağsam da tek göğsüm inanılmaz şiş ve asla inmiyor en fazla 30ml süt cıkıyor bilgisi olan yazabilir mi canım çok yanıyor