En son kanamayla gittim düsük yapiyordum acildeki doktor alttan bakarken kendimi kastigim icin yaparken hic kasmiyosunuz butun naziniz bize dedi bi daha evde dogururum gene de gitmem bi oda da 4 hasta 4 refakatci babanin bebegi gormesi diye bisey yok gece 1de dogum yapsan ertesi gunku ziyaret saatini beklemek zorunda tuvaletleri les gibi hastane hem evime cok yakin hem bi cok kez gittigim icin cok iyi biliyorum yani bi cok hastaneye gittim ama tepecik kadar kotusunu gormedim hayatimda