dilanysl Kızlar 33 haftalıgız vajınamda agrı var hareket ederken özellikle böyle bir durum yaşayan varmi normalmi acaba 😥
Ezcez dilanysl bizde 33+6 yiz baski var vajinamda bebek dogum pozisyonu aldigi icin demisti doktor bazen cok agriyor bazen az ama bacaklarimi filan acinca sanki cikacak bebek