GizemElf ayh sana kendi ütümü önerecektim bi girdim Google şok oldum 8,549₺ olmuş oydan ben 550tlye almıştım 2018den beri kullanıyorum Philips Azur adventure optim tem 3000w falandı sanırım adı uzun ama düşün 2018den beri elimde perde bile ütülüyorum dayanıklı ayarsız akıllı ütü müthiş bir ütü ben çok seviyorum Allah evimden eksik etmesin uzun ömür versin canım ütüm benim ki mavi renkli ve gerçekten çok seviyorum çok rahat pratik otomatik kapatıyor kendini biraz bekleyince veyahutta elbise üstünde sabit tutunca falan tavsiye ederim tabi daha ucuza bulursan al annem daha 2 ay önce aynısını 3.500e almıştı