Arkadaşlar benim kurtajdan sonra 10 gün kanamam oldu ağrılarım kanamam normaldi. Ama 15. gün sonrasında ben yoğun bir işim olduğu gün ayağımı bir saat kadar yerlere çorapsız bastım kürtaj sonrası çok dikkat et demişlerdi ama ben dalgın unuttum. Ve o gün hemen sol kasıkta bı sızı başladı iki gün oldu ara ara yokluyor sizce neden olur bu hemen üşütme enfeksiyon olur mu anlamdım. Doktora gideceğim ama Bayram tatiline girdi acile gitsem ilgilenir mi acil konu görür mü en son çare buraya yazmayı düşündüm. İnşaallah yardımcı olacak çıkar