TTtutku Babymom22 gebelik zehirlenmesi geçirdiğim halde sezeryan yapmadılar imza verio çıktım mahkemeliğiz hastaneyle çocuğun suyu bitniş eşinden ayrılmış bide
tgcearici Babymom22 yakın zamanda doğum eğitimi aldım orada devlet hastanelerinde isteğe bağlı sezaryen olmuyor o yüzden özelde sezaryen oranı daha fazla çıkıyor dediler
bebek1517simsek Babymom22 yaklaşmış hayırlı güzel doğumun olsun canım eğer seseryan ile şehir hastanesindr doğum yaparsan bana yaz
Babymom22 bebek1517simsek evet canım amin inşallah haber ederm tabiki, seninde inşallah 🤲🏻 siz kaç haftalıksınız
Babymom22 bebek1517simsek Rabbim sağlıkla en hayırlı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah canım
Babymom22 TTtutku benim büyük ihtimal sezaryen görünüyor zaten öyle söyledi. Ben kendi isteğimizle de yapıyor mu acaba onu merak ettim. Geçmiş olsun sizede
BetulT TTtutku kötü olmuş ya doktorumuz kimdi benim vajinismusum var doktora dedim hemen anesteziye yönlendirdi gün verdi hiç diretmedi sağ olsun 4 Ağustos’a gün verdi