asya2425 üzülme bida olur hayırlısı olsun hakkında bacım,bende aynı klomenden sonra igneyle hamıle kaldım ilk denememdi ama bebegimi üç aylıkken salı günü kaybettim karnımda kalbi durmuş ve ben hiçbir şekilde anlamadım,içimde yaşadıklarımı anlatamam,bayram zehir oldu, kucagımıza alana kadr herşey olabılır aldıgımızda bıle olabılır herşeyin allahtan geldigini kabul ediyoruz ve biliyoruz dua edelim bizlerde anne olalım,bizi bizden başkası anlamaz rabbıme sığındım Allah hepımızın yardımcısı olsun🙏🏻