Elif-kurt25 Kızlar bu bi haftadır bildiğiniz sanki dayak yiyorum kasılmalar çok fazla sertleşme desen çok sızıntı şeklinde suyun gelmesi çok o kadar çok oynuyoki dayak yemis gibi oluyorum yorulup uzanıyorum yine aynı 36+5 🙄🙄😂 oğlan durmuyordu
Nermin_n Elif-kurt25 36+1 de bende kasılmalar bendede çok oluyor..belim çok ağrıyor sizdede oluyormu öyle?
Mujde1991 Elif-kurt25 ayni durumdayizzz sanci mi tekme mi cozemiyorumm artik😂 yaramaz oglusum 34+1 im ama dogcak gibi sanki acelesi var :)
Ay-5k Elif-kurt25 Ay benimkinde bikini bölgesine doğru vuruyor resmen doktor baş gelişli dedi heralde yumruklarıyla çıkacağı yeri öğreniyor 😂😂
Feyzaclk Elif-kurt25 Bende kasılma ağrı falan yok hic. Ama o sızıntı var ic camasırım ıslanıyor ve evet resmen dayak diyorum. 😂 ah uh diye diye . Kemiklerime tekme atınca canım çok yanıyor
Nermin_n Elif-kurt25 bende korkuyorum ki, doğummu başlıyo acaba 😁😁 karnımın aşağısı ağrıyor bide kızım aşağı iniyor baskı yaptıkça ağrılarım dahada artiyor
Elif-kurt25 Nermin_n yapar kuzum daha fazla yapacaklar bence her yerde hissediyorum oğlanı 😂😂 sırtımın ortasına bile gidiyo sanki 😂😂
Elif-kurt25 Mujde1991 çıkmaz inat ederler boşuna cennet anaların ayağının altında değil kuzum napalim cekicez 😂