Musmutlukiz Kızlar 5 haftalık gebeyim 4 ay önce düşük yaptım bu hafta kan verdim 59 çıktı sonuç,doktor ile görüştüm bayramdan sonra gel dedi , mesela uyurken bir tarafıma uzun süre yatamıyorum karnım ağrıyor normal mı,biraz korkuyorum da
minnakkraker Musmutlukiz normal canım ilk aylarda kramp şeklinde ağrılar giriyor bebek yerleşiyor rahim büyüyor bir süre sonra geçecek
Musmutlukiz minnakkraker biraz ağrım olmuştu korktum ve hemen yazdım, dönüşünüz için çok teşekkür ederim