Simbar Kızlar merhaba dün bebişimin cinsiyetini öğrendim bi kızım olucak ismini Liya koymayı düşünüyorum sizce nasıl🥰 bu arada Liya isminin anlamı sabırlı sabrın en güzeli sabrın en iyisi demekmiş