Euain bu zamanların çoğunda uyuyorlarmış o yüzden bazen çok bazen az hareket normalmiş. benim de geçen hafta bir anda hareketleri kesildi okadar korktum ki bir de hastaydım 4-5 gündür birşey yiyemiyordum meyve dışında. Birkaç lokma yedim ve ardından hareketlerini hissettim açlıktan hareketlenmiyordu sanırım🥲 şimdi de kahverengi leke oldu akıntımın içinde çok endişeliyim arada hareketlerini hissediyorum ama