1Bebegimiz Spiral taktırmam gerekiyor ama bi yandan korkuyorum rahmim çok dar acılı bir işlemmi kızlar :(
anapanda12 1Bebegimiz hayır değil 2 kere taktım ilki çok iyiydi ikinci de bi hafta kadar karın ağrısı oldu ama geçti çatalda tık diye yerleştiriyo doktor anlamıyorsunuz bile korkutmayın kendinizi
anapanda12 1Bebegimiz speklum yerleştikten sonrası çok kolay kendinizi kasmayın derin nefes alıp rahat bırakın daha az acı yada stres yaşarsınız