Birsenvergili canım bende ilk hamileliğimde öyleydim 39+4 de tuvalete giriyordum cıkııp 1 dakika geçmeden tuvalete geri koşuyordum ben tuvalete gittiğimi zannederken suyum geliyormuş meğerse ben anlamamışım sancım başlamıştı pesine nisanım gelmişti bu sebeple hastaneye gittiğimde suyumun %30 unun bittiğini öğrendim 9 saat sancı çektikten sonra 4,5 cm ilerlemeyince bebeğim de kilolu olunca ve suyumda iyice azalınca mecbur sezeryan dikkati olmanı ve sıkı takip yapmanı tavsiye ederim pembe leke olarak gelmişti nişanım ve inanılmaz sümüksü akıntı oldu o gün