-EdaOzdenn- Geceden beri belime giren ağrımla doktora gittim bugün 2 cm açıklık ve nst de düzenli sancılar çıktı eve gönderdi açılmanı evde bekle dedi artık doğsun istiyorum ve hala ara ara ağrılarım oluyor belime ve karnıma vuran
Nunuuh -EdaOzdenn- 39+5olduq bizde🥲 Nasil agrilar?Şiddetlimi?Bende ara sira oluyo amma düzene girmiyoo bir türlü sancilarim.İnsAllah çabuk bit avazda alirsiniz kicaginiza
goktugun-annesi -EdaOzdenn- bende 40+4 oldum dün banada doktor 2 cm açıklık var rahmini uyarıcam bu gece eve git sıcak duş al bekle dedi bekledim gelmedi hala bekliyorum kasılmalar var karnımda ama şiddetli değil dinlenince geçiyor o yüzden gitmiyorum ama artık doğsun istiyorum bir an önce
-EdaOzdenn- Nunuuh amin inşallah canım sizde öyle inşallah, nstde düzenli sancılarım dün geceden beri de 5 dakika bir geliyordu ağrı belime hala devam ediyor ama o kadar şiddetli değil 2 cm açıklık olmuş dün geceden beri