Ben gittim 29 haftalıkken çıktık 15 gün kalıp döndük 12 saat yol çektik.öncelikle 2 saatte bir hatta fırsatınız varsa 1 saatte bir in 5 dk .yürü tuvalet olarak biz sadece opel in benzinliklerini kullandık temizdi . Yanına mutlaka yumuşak bi yastık al beline koy çok iş görüyor.ayağında terlik olsun ayakkabı giyme şişiyor çünkü .Biz gece çıktık yola uyuyabileyim arkaya geçip diye ama asla uyuyamadım rahat edemedim bilmiyorum. Onun haricinde yolda atıştırmalık bişeyler aldım yanıma . Yolculukta hep oturur pozisyonda olduğum için kızım hiç durmadı sürekli hareket etti vardığımızda 2 günü çok sakin geçirdik korkup doktora gittim hatta ama uyuyormuş sende böyle bişey yaşarsan panikleme