Kizlar size birsey sormak istiyirum pazartesi gunu normalde kontrolum var 39 hafta oluyoruz haftada bire dustu kontroller ama bayram tatili oldugu icin poliklinikler kapali ne yapsam acilden mi gitmeliyim bi sıkıntım şikayetimde yok sanci vs .benim gibi olan arkadaslar ne yapacak bayram donusunu mu bekleyeceksiniz kizlar?