Bize doğum yaptığım da doktor inovit diye bı d vitamini yazmıştı eşim bulamadi eczanede. Sipariş üzerine geliyor ama depolarda da yok demisller alamamıştık reçetede de 15. Günden itibaren kullanılacak yaziyodu. Sağlık ocağında ki kontrolünde de hemen başlamanız gerekiyor d vitaminine 15. Günü beklemeyin o eskidendi eskiden 15. Gün baslatiliyodu dedi orda verdi d vitaminini. 1 yaşına kadar ücretsiz gelip burdan alabilirsiniz dediler sağlık ocağından. monovit diye bı d vitamini bu. Bunu kullanıyoruz.
Ama sanki kabızlık yaptı gibi daha az kaka yapıyor kullanmaya başlayalı