Ceren1993 Meliisssaaaa123 bak cinsiyeti bilemem hislerim kız dedi ama kafa yapısı teorisine göre erkek ama burnu doğduğunda göreceksin güzel olacak ( doktorum küçük bi tüyo vermişti ordan anladım)
Meliisssaaaa123 Esoes33 valla bakalım çok merak ediyorum artık ya kızım ya da oğlum demek istiyorum ❤️
Meliisssaaaa123 Nur_50 çoğu kişi kız diyor doktor da öyle tahmin ediyor kesinleşirse buraya kesin yazarım artık sevinçten 🧿🌸💕❤️