Bende spiralle hamile kaldım kızım 2 yaşında
Spiralle korunuyordum.
Ve herhangi bir kayma da yok bir hafta boyunca ağladım. Şuan kabullendim artık.
Rabbim veren de o alan da yiyecek ekmeği varmış buyursun gelsin diyoruz..
bir şey sorucam herhangi bir kanama var mı çok veya az kahverengi gibi
9+6 yım ben