Aercan Mucizeana merhaba benimde idrar kültürümde klebsiella vardı antibiyotikle geçti şimdi ise vajina kültüründe çıkıyor. 37. Haftadayım ilaç kullanmama rağmen geçmemiş. Bebeğe nasıl geçiyor yardımcı olabilir misiniz