Sahdormommy Kozlar 19 haftalık gebeyim 2 hafta önce felan kıpırtı hissettim bi kaç defa ama şuan hala ses Seda yok 21 inde kontrole gittim bu ay bir sıkıntı yok benim gibi olan var mı yaaa normal mi bu sizce
Tugbazdmr Sahdormommy bu haftalarda hareketleri çok düzenli olmaz demişti doktorum bana bir gün hissedersin üç gün hissetmezsin demişti
Sahdormommy Tugbazdmr ya çok teşekkür ederim zaten kontrolde sıkıntı olsa derdi doktor ama yinede içim rahatladı