Tugceee95 bende cuma günü gittim 2 cm açılmam varmış yarın sabah suni sancı takılıcak 40+4 deyiz çünkü ilk bebeğimdede 1 cm ile suni sancı takmışlardı sabah 9 da takmışlardı gece 12 de doğumum olmuştu bilmiyorum bu nasıl olur 2.daha hızlı olur diyor herkes Allah yardımcınız olsun suni sancı zor bir süreç gerçekten ama kucağınıza alınca gerçekten yeniden doğmuş gibi oluyorsunuz