minikcivcivim kızlar bildiğiniz veya tanıdığınız bebek yeleği ören birileri var mı instagramda bakıyorum ama istediğim modelleri veya yakin modelleri suan yapamıyoruz diyorlar veya yapmıyorlar .
Yazmelegi_ minikcivcivim yelek değil ama ben böyle bisey yaptırdım eğer isterseniz yelek yapıyor mu sorarım
Seymoshh minikcivcivim KARDEŞ ÖRGÜLER var tüm sosyal medyada hesapları var kuzenlerim oluyorlar ve el işleri gerçekten çok iyi bi göz gezdirebilirsin
Bilge_11 Yazmelegi_ Ben çok beğendim bende hırka istiyorum sorarmisiniz yada sayfası varsa link rica etsem
minikcivcivim Kediannesi1 yaaa tamam atayım buraya 1 yaş için istiyorum canım yenidoğan olacak ama 1 yaş iyi olur diyorum
minikcivcivim Seymoshh oraya baktım canım suan sipariş almıyorlar ağustos ayini bekleyelim dedim ama almıyoruz dediler. yoksa cidden çok hoşuma giden modeller vardi
Kediannesi1 minikcivcivim nasıl isterseniz zaten yelek üste giydiriliyor biraz bol olması iyi oluyor yeni doğanlar minicik oluyor 😀 siz modelleri atın bir bakayım
minikcivcivim Kediannesi1 aynen öyle canım zaten doğumun kışa tam giriş de olucak yani kış boyu giyer diyorum modeller eşim de ordan alayım atacağım