Kızlar daha ilk gebeligim oldugu icin epey aklimda sorular var 4.30ayliga giriyorum bugun ilk defa karnimin kasildigini hissettim sanki biryere bebek toplanmis gibi ya ben abartiyorjm biraz ❤️ama bebegimi okdr hiseetimki is yapamadim oturdjm dinlendim kendime gelince isime devam ettim nedir sizcce?