SenaBilgin İlk doğumum sezeryan 2. De öyle olacak bir şeyi merak ediyorum kesi yeriniz yine aynı yerden mi kesiliyor acaba ilk doğumum baya ızdıraplı geçmişti şimdi başıma gelecekleri bildiğim için daha fazla korkuyorum 🤔
Kuzeymiraa SenaBilgin kesi aynı yerden açılır 🤗 2.nin daha kolay geçtiğini söylüyorlar hep ama bakıcaz 😀
Tuntun SenaBilgin offff aynen öyle canım benimde ikinci 5 temmuza aldık tarihimizi aynı endişeler içindeyim düşündükçe kaygilaniyorum
Gizemmiray35 SenaBilgin benim ikinci daha rahattı canım on yıl sonra ağustos ta 3. Sezeryana girecem kısmetse bende ondan korkuyorum
SenaBilgin Kuzeymiraa tekrar kesileceğini düşünmek fenalık getiriyor bana yaa bu sefer çok stres yapıyorum nedense 🤔
Busra-1616 Canım ikinci sezaryen gerçekten daha rahat oluyor içini ferah tut. Ben çok kolay atlattım çünkü ilk çocuğunu düşündüğünden daha çok hırslı oluyorsun güçlü hissediyorsun kendini. Şahsen şu an 3.ye 9 haftalık hamileyim. Rabbime emanet devam ediyorum ☺️
SenaBilgin Tuntun kendimizi rahatlatmamız lazım ama hamilelikte ekstra bi kaygı oluyor inşallah çabucak atlatırız canım 🤲
Sultis Benim de 15 Temmuzda 2.sezeryanım korkmuyorum desem yalan olur ilki ne kadar sürdü onu bile hatırlamıyorum hissettiğim tek şey korku şu an.. 2.lerin daha kolay olduğunu duymak biraz olsun rahatlattı
SenaBilgin Sultis evet öyleymiş inşallah bizimde çok rahat geçer eninde sonunda olup bitecek Sadece tekrar kesileceğini düşünmek beni tedirgin ediyor o yüzden bazen düşünüyorum genel anestezi mi alsam diye ama oda uyandıktan sonra çok ağrı yapıyormuş bilemedim
Sevgiatprk Ben bugün 2. Sezaryenimi oldum aradan 4 yıl geçmişti, kesi aynı yerden yapıldı, ben de sizler gibi korkuyordum ama şimdi iyi hissediyorum kendimi. Ağrım var evet ama evdeki çocuğuma kavuşmak için daha bi gayretliyim
SenaBilgin Sevgiatprk çok sevindim sizin adınıza inşallah benimde çok rahat geçer bir evladım daha var geride çünkü çabuk toparlanmak istiyorum 🤲
Bendenbitanedahayok SenaBilgin İlk spinal sezeryan doğum o kadar kötü gecmisti ki ona rağmen ikinci hamileliğimde pozitif düşünüp doğuma girdim ve herşey harika geçti hatta ilk doğumuna göre daha tecrübeli ve daha kolay atlatacagini düşünüyorum 🤗