Nermin_n Merhaba kızlar nasılsınız? Benim ilk gebeliğim 3 gündür sancım var belim çok ağrıyor sonrada karnıma vuruyor sancılar.. 5 dakika ayakta kalınca ağrım başlıyor.. doğum habercisi ola bilirmi?
Mrvsmt Aynı durumu yaşıyorum siz nasılsınız şuan 36+0 ama sancım var normal mi hastaneye gitsem mi bilemedim
Nermin_n Mrvsmt 36+3 de biz olduk kızımla doktor bize sancı 5 dakikada bir olursa acili arayın dedi öylede olmuyor ki Doğursakda rahatlasak 😊😊