Kızlar ben 4 ay önce düşük yaptım bu hafta kan verdim değerim 59 çıktı doktorum ile görüştüm bayramdan sonra kontrole gel dedi benim ara ara karın ağrım oluyor mesela uyurken bi pozisyonda çok duramıyorum karnım çok ağrıyor, normal midir bu ağrılar,ilk gebeligimde kasık ağrılarım çoktu sonra da düşük oldu o yüzden çok korkuyorum