Minis122 B-et1 minik minik. Sancilarim var 6 gundur 100 kez nts baglanan ben olarak ezberledim 33+5 haftaligiz. 80 leri gordum senin 20 lerde
Aslinur B-et1 sancınız yok 8-10-12 degerlerine cıkarsa baslangic cizgisi ozaman sanci baslamiş oluyor
Seymoshh B-et1 daha erken canım 41.haftaya kadar yolu var😃umarım o kadar sürmez ortalama 39+ larda genelde normal doğum oluyor 38+ dada olabilir ama şuanlık stabil durumun
B-et1 Seymoshh ay ilk ya böyle olunca sanki normal doğurmayacağım gibi bi his oluyor sancı çıksın istedim 😂
Minis122 B-et1 6 gundur hastanede yatiyordum cnm.serum. verildj adalat nidilat. Progestan verildi ama pekmfaydasi olmadi hala devam ediyor kasilma hastanede stres oldugum.icin cikis yapikdi evde devam ediyorum ilaclara