YagizAsyaMom Krispiim16 ben varım talesemi yi taşıyıcısıyım ama minör mü majör mü orasını bilmiyorum ilk değerim 8 di 7. E ye düştü hemen damardan takviye ile 9 a çıktı değerim 33. Hafta dayız dilerim düşmez
ikizlerimveannesi Krispiim16 ben de taşıyıcıyım kansızlık dışında bir sıkıntı yok çok şükür kanım biraz düşük çıkıyor doktor daha da düşerse damardan serum veririz dedi
Turgutbebek Krispiim16 bende hatta bu yüzden beni yüksek riskli gebelik sınıfına koydu sağlık bakanlığı. Ama bence öyle değil cunku eşim de yok
Fesum Ben de taşıyıcıyım . Şükür eşimde Yok . Hamile değilim , planlı gebelik düşünüyoruz . Vitamini takviyeleri bana iyi geliyor . Bursa danım önerdiğiniz Doktor var mı??
Zeynep30 Krispiim16 ben varım kan değerin 9.8den yukarı çıkmıyor hala böyle. Çoğu zaman çok halsiz ve yorgun hissediyorum hele şu son zamanlarda iyice.
Fesum Zeynep30 Benim de eskiden 10 u çok zor görürdü . Bitkisel vitaminler ; folat , omega3, zeytinyağı içinde d vitamini , vs . artık neyi yiyerek tüketmediysem almaya başladığımdan beri 11 i gördüm . 12 hala hayal ama buna da şükür ..
Hayal-umut Krispiim16 bense taşıyıcıyim allaha şükür eşim de yok . Kan ilacı kullanmıyorum doktor7m vermedi değerim de 10.8 sadece vitamin decavit kullanıyorum bide pekmez türü şeyleri çok tüketmeye çalışıyorum