Kızlar desteğinize çok ihtiyacım var. 38+0 olduk bugün ve sezaryenle bebegimi dünyaya getirdim. Odaya geldiğimizde bebekte emme refleksi gelişmemiş biraz gözlem altında tutup getiriyoruz dediler. Bende heyecanla bekliyorum. Sonra solunum sıkıntısı var dediler. 1 saat oldu yogunbakima aliyoruz etmiyor solunum sıkıntısı yaşıyor dediler. 2 dakikalığına yanıma getirdiler kuvezde kucağıma bile vermediler. Az önce de eşime antibiyotik basliycaz ciğerleri gelişmemiş dediler. Kaç gün kalır diyorum bisey demiyorlar iyiye gidiyor mu diyorum soylemiyorlar. Yanına bile almıyorlar 10 saat oldu kafayı yiycem artık. Tecrübeli anneler siz söyleyin süreç nasıl ilerler