kizlar neden surekli hamilelikte alinan kilo ile ilgili baslik aciliyor… senin icin demiyorum yanlis anlama. herkesin bünyesi farkli, saglik durumlari farkli. burada cok kilo alanlar eminim takinti yapiyorlardir. ben 10 kilo aldim mesela arkadaşım 18 kilo almıştı dogumdan 3-4 ay sonra hepsini verdi. diger arkadaşım 7 kilo aldi dogumdan sonra verse bile emzirirken tekrar aldi. takinti yapan arkadaslar varsa yapmayin bos verin onemli olan bebeklerimizin sagligi🫶