1palyaco İyi akşamlar , anneler cinsiyeti hisseder derler sizde cinsiyet hissi konusunda hissettiğiniz çıktı mı yoksa yanıldınız mı ?
Tugbazdmr 1palyaco erkek olacağına emindim, hem çok kuvvetli hissediyordum hemde rüyamda sürekli görüyordum. Eşim ise benimle tartışıyordu kızım olacak benim diyordu. Kızım oluyor ben yanılmışım 🥹🥰