Merve12- Kızlar perşembe günü sezeryan oldum pansumanı dün hastanede yaptılar sonrasında bu geçirmez bant yapıştırıldı ben onu yenileyeyim mi yoksa pazartesi gideceğim hemşirelere mi yaptırayım mikrop kapmasından korkuyorum napıyım yardımcı olur musunuz ?
Birdemet95 Merve12- doktor ne yapmanı söyledi? Ben mesela 2 gun falan tuttum bandı sonra çıkart demişti ve pansuman falan yapmamı söylemedi öylece iyilesti
Nurr_22_22 Merve12- sen çıkarma kontrolde çıkarıyorlar zaten merak etme bişey olmaz eve gelince düzenli pansumanı yap
Sue-Momss2 Merve12- 3 gün sonra çıkar dediler bandı. Çıkardık 10. Günde dikiş aldılar herhangi bir pansuman yapmadım
Zhr-zhr Merve12- eğer hastanede yapılan pansuman ıslanmadıysa yahut dışına herhangi bir irin sızmadıysa değiştirmenize gerek yok. Ama ıslandıysa mutlaka değiştirin batikon sürüp kuru tutmanız yeterli olur
rcbb Banada su gecirmez bant yapistirdılar. Eve geldiğimde dus aldım.doktor bana su almadiysa değiştirmeye gerek yok dikkat et dedi bir hafta sonra kontrole gittim bandı çıkardı doktor pansumana gerek olmadığını soyledi
Zumra_elif61 Merve12- canım ben hergün hastaneye kan cıvıtıcı olmaya gittikçe pansumanı da yaptırıyordum aşırı panikten bisey olur falan die ama şimdi ikinci sezeryan olcam çok acıyor mu ilki kadar hemen çabuk iyileşiyor mu bilgisi olan varmı aranızda