Bahce Merhabalar, 6 haftalık gebeyim. Doktor progestan verdi. Vajinal kullanmaya başladım bugün ama ne kadar içeri sokmak gerekiyor? Biraz sonra eriyince akıyor ilaç. Nasıl kullanıyorsunuz?
Bahce Papatyahanimm ağızdan alınır diyor ama doktor vajinal fitil gibi kullanacaksın dedi. O yüzden böyle kullanıyorum.
Mzzz Papatyahanimm ağızdan almanın pek faydası yokmuş doktorum öyle söylemişti ayrıca inanılmaz yan etkisi oluyor ağızdan alınınca 🙏
Shibalba Papatyahanimm aksa bile vajinal almak daha etkili, agızdan alınınca yan etkisi daha cok, emilim daha az
Bahce dileksasmz bu akşam öyle yaptım yatarak koydum uzandım daha kalkmadım :) inşallah fayda ediyordur. Teşekkür ederim
dileksasmz Bahce gunde 2 mi 3 mu ay o ıslaklık oluyor ya cok korkuyorum ben kanamam mi oldu acaba hissi ☺️
Hazal-karatepe Ağızdan alınınca yan etkisi çok fazla oluyor. Bende ilk başlarda kullanmıştım ittirebildiğin kadar ittir. Ben vajinaya yerleştirdikten sonra 1 saat asla kalkmıyordum yataktan o zaman çok akmıyor.
Mzzz Papatyahanimm aynen agizdanda alınıyor bende kanamam olunca ağızdan almaya başlamıştım ama doktorum bu şekilde etkisi az olduğunu fitil olarak devam etmemi söylemişti
Mzzz Papatyahanimm kanama olunca mecbur ağızdan almak zorunda kalmıştim ama bitince doktor fitil olarak devam et ağızdan etkisi olmuyor falan demişti tabiki sen kafana göre ağızdan veya vajinadan alma doktoruna mutlaka danış 🙏😇