Kızlar resmen insan parasıyla rezil oluyor ben 38+0 da gittim kadın ultrasondan bir dk baktı nste gönderdi suratı 5 karış bir güler yüzü geçtim göz teması yok sonra hocam ben çatı kontörlü için geldim dedim kusura bakma seni ben doğuracaksam çatına bakarım dedi devlete gidersen seni pat diye doğuma alırlar ve kimse çatına bakmaz haberin olsun dedi git kararını ver sonra gel bakarım dedi ?! Böyle bir şey var mı