Kızlar merhaba 3 gündür sancım vardı bugün acilden giriş yaptım ve nst de sancım olduğunu açılmam olmadığını fakat rahmimde yumuşama olduğunu söyledi. 37 haftalığım ve haftan küçük burada müdahale edemeyiz ditip şehir hastanesine yönlendirdiler. Şehir hastanesindeki doktor ise alttan muayene edip nst istedi tabi ben bu sırada sancılanıyorum belimden vuruyor. Şehir hastanesindeki doktor ise sancın yok bol bol su iç dedi bu saçmalık değilde ne?? Biri sancın var diyor diğeri yok diyor yani ilk gebeliğim ve içim hiç rahat değil. Ne yapmam gerek hiç bilmiyorum