Benanneoluyorum Gulirmak İki hafta içerisinde bebişim gelir diye tahmin ediyorum bende 36dayız bu sancı ile doğar mı iki haftaya acaba😊 doktor gezme dedi de
Gulirmak Benanneoluyorum benim bundan biraz daha sıktı sancım yanı o dalgalanan kısım varya sonrasında 2 güne suyum falan gelmişti ama sızın biraz daha var gibi gene de Allah bilir 😊 Rabbim sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
Benanneoluyorum Gulirmak Teşekkür ederim😊 Allah sizede güle güle büyütmeyi nasip etsin sağlıcakla inşallah☺️