Sermec27 Bebek-annesi yani yükleme yapılır mı bilmiyorum ama kesinlikle dikkat edin benim ikinci oğlumda 6. Haftalarda açlık şekeri 105 çıkmıştı ve ben dikkate almadım ve hiç dikkat etmemiştim nitekim 26. Haftada yükleme yaptırmıştım ve şekerim çıkmıştı