1oguzannesi ohoo 5.yapacak var😂ikinci doğum ilkine göre daha kolay oluyor hem sen daha rahat oluyorsun artık duruma hakim olduğun için ve bedenin ilkini yaşadığından ikincide daha hızlı ilerliyor süreç ben ilk doğumumda 7 saat bekledim ikincide 3 bçk saatte doğdu üçüncü yatışımdan 2 bçk saat sonra doğdu 4.yü taşındığım için başka dr la doğum yaptım o dr süreci uzun tuttu ama öyle sancı çekerek beklemedim yani biraz boşa yatırdı gibi şimdi 5.bekliyorum bunuda ya hak derken ya hık derken doğururum inş😆