Hangi korseyi aldınız öneriniz var mı acaba
Ebebekteki korseyi aldım pazartesi hemen takacagım
Hilal2 markası ne acaba linki varmıdır
E bebeğin sitesinde var 399 tl almıstım bi bakın o belden olan iç çanasırı gibi giyilen değil
Hilal2 balenli diyor kuşak şeklinde 249 lira gözüküyor
zeyzeys06 belki düşmüştür pazartesi doğum yapcam yorumumu güncellerim😊
Hilal2 tamamdır çok teşekkür ederim ☺️