Herkese merhana; 32+3’üm..Aylardır progestan fitil kullanıyorum rahim ağzı kısalığı yüzünden. Normalde 2 haftada 1 kontrol e giderdim.Doktorum bu sefer 1 ay sonraya randevu verdi.
Nst ye bağlanmam gerek artık diye biliyordum. Sizler bu haftalarda ne sıklıkla doktorunuza gittiniz ? Daha sık kontrol edilirim diye düşünürken ta 36. Haftaya randevu vermesi can sıktı biraz