Haticeozlem 36 hafta 3 günlüğüm kızlar bebegimin kilosu 3.400 olmuş doktorum aşırı kilolu diyo haftasına göre sizce de öyle mi ? 4 olurda sezeryan a almak zorundayız diyo ama ben normal istiyorum. Bebeğin duruşu normal doğuma musait. Ama sizce aşırı mı kilolu lütfen cevap yazar mısınız ?
Aksa_korkmaz Haticeozlem 36+3 benim kızım da 3100 kilosu öyle bi şey söylemedi doktorum iri bebek sadece belli yiyecekleri azaltmamı söyledi o kadar doğumum zor olmasın diye
Kdraltn Haticeozlem 4 kilo cocuk dogar canim. Sen baska doktorlara gorun. Bu doktorlar bi gicik. 4 kilo olunca hemen sezeryan. Millet rskiden 5 kilo doguruyomus. artii yagli seyler yeme kasar peyniri muz falan yeme. Dikkat ette cok almasin. Anam ne yiyonuz bu kadar. Ben oluyorumm mide bulantisindan ac geziyorum valla :)
reinamm Haticeozlem niye zorunda? Ne alaka? 4 kilonun üzerinde normal yapan kaç insan var biliyor musun? Ayrıca ultrason %100 doğru çıkaramayabiliyor. Senn doktorum bahane aramş sezeryan için
Haticeozlem Aksa_korkmaz ne gibi şeyleri yememenizi söyledi bende dikkat edey8m en azından. Az onc e ciktim muayene den moralim bozuldu Oyl e diyince :(
Aksa_korkmaz Haticeozlem yememek değil azalt dedi. Yumurta sarısı yerine beyazını tüket, et ve tereyağı gibi yiyecekleri azalt dedi. Sebze ve meyve ağırlıklı yememi söyledi öyle yapıyorum ama galiba bebekler kendi keyfine göre olmaktan vazgeçmiyor ☺️ Bozma moralini sağlıklı olsunlar yeter ki
Haticeozlem Aksa_korkmaz amin inşallah et balık tavuk ye dedi sebze ye dedi işte normal olma ihtimali.olabilir o zaman dedi
Haticeozlem Kdraltn evet bende dedim doktora sezeryan istemiyorum diye bakalım inşallah düzene sokabilirsek normal olsun inşallah dua edin bizim icin
Haticeozlem reinamm aynen benim de arkadaşım 4 kilo doğurdu normal doğumla hemd e birden Oyl e diyince doktor moralim bozuldu cok saolun valla yazdiginiz icin
Aksa_korkmaz Haticeozlem yok yok korkma benim kardeşimin eşi daha yeni 4100 kilo doğum yaptı hemde normal ve şuan o kadar iyi ki hem yiğenim hem gelinimiz çok sağlıklılar maşaAllah psikolojik olarak kendini toparla gerisi kısmet Rabbim yardımcımız olsun inşaAllah ☺️
Denizkizi Haticeozlem simdiki doktorlar 4 kilo olunca hemen sezaryen diyor ama riske aticak bir durum da degil acikcasi doktorlara guveniyoruz .. Benim de doktorum oyle konussa bende korkardim sezaryeni kabul ederdim ..
Yasminadem Canım benim kızım 39 da 3400 dü bugün 40 haftalık olduk ve korkuyorum daha da büyümesin diye çünkü son haftalarda aldı kiloyu ayrıca beslenmeyle hiç alakası Yok şu an yaklaşık 1.5 aydır benim kilom sabit kaldı bebek inanılmaz bi hızla aldı doktorum iri bi bebek değil diyordu şimdi hadi bakalım nasıl doğacak bunu sen istedin diyo
ShemsTural Gunahina girmeyeyim belkide seni korkutmak yemene engel olmak icin boyle soyledi ama kesinlikle 4kilo sezeryana gosteris degildir. 5kiloluk bebekleri bile normal dogurtuyorlar.eger saglik sorunlariniz ciddi degilse sezeryan olmayi kabul etmeyin baska doktorlarla da gorusun hepsi sezeryan derse gecerli sebep varsa yaptirin.
Boncukboncuk Haticeozlem 4400 normal doğum yaptım doktoruma ısrarla sezeryana al dememe rağmen asla dedi iyikide demiş bence doktor degiştirin
AygyulSina Haticeozlem bence cok degil ya nie cok olsun ki nerdeyse 37 haftadasin zaten kalmis 3 haftan hos oda 40 haftayi doldurursa gonlunu ferah tut bazi doktorlar ne dedigini bilmiyor. Benimde doktorum aldigim kilolara takti her seferinde sinirimi tepeme cikariyor sanirsin 200 kilo olmusum gibi
ShemsTural AygyulSina Allah Allah ne kadar sacma. Niye karisiyor kilona. Hamilelikde normal degilmis gibi. Ne kadar aldiniz ki?
Azrazerin Haticeozlem böyle postları görüdğümde yazıyorum hep Eğer normal doğumu engelleyecek herhangi bir sıkıntınız yoksa çatı darlığı vs 4200 gr 54 cm normal yoldan ve dikişsiz doğurdum Bu forumda 5-5,5 diyenide gördüm