Tecrübesizimm. Ateşi çıktı 2 gündür emmiyor mama almıyordu sabah ateş olunca acile gittik. Ciğerleri idrar kan hepsi normal çıktı eve geldik antibiyotik verdi doktor 4 de başladım ama suan koltuk altı 38.4 ılık duş aldırdım bezle falan su uyguladım. Düşmüyor ne yapmam gerekiyor
Bebeğim 3,5 aylık 😔