Yorgunanneee21 olur inşallah hiç merak etme hatta 120 çıkınca doktor bana heveslenme gibisinden konuşmuştu çok üzülmüştüm 2 gün sonra kan vermeye gel demişti gitmedim 1 hafta sonra gittim onun için kafayı takma hiç 180 iyi bir değer, lekelenme olunca bizim arkadaşa 10 gün yatış verdiler evde dinlensin diye sonra geçti yerleşme kanamasiymis