Anneadaylari34 Bebegimin sol gözü ice doğru hafif kayıyor kimisi kalır böyle kimisi bebeklerde olur diyor yaşayan varmi bu durumu
beyzzsenturkk Anneadaylari34 bizimde öyleydi sol gözümüz aşırı içe kayıktı su an 5 aylık hafif düzeldi sayılır ama tekrar doktora göstericem doktor 1 yaşına kadar normal demişti ama içime sinmiyor
Kubrabsyg45 Anneadaylari34 bende götürdüm şuan o belli olmaz biraz büyümesi gerek demişti ama içiniz rahat etmesi adına bir gösterin
Kediannesi1 Anneadaylari34 doktora götürmenizde fayda var benim yeğenimde de vardı (eşimin abisinin çocuğu) düzelir dediler düzelmedi 2 kere ameliyat oldu şu an 4 yaşına girecek hala düzelmiyor görme kaybı falan da var malesef
Kubrabsyg45 Anneadaylari34 2 aylıkken birde 3,5 yani 3 gün önce. Bizim birde göz kapağı düşüklüğü var