Akyuzmeervee Fatmab bende ilk gittiğimde görünmedi henüz cok erkendi dün gittim ultrasonda gözükmedi Altan bakarak göründü
Fatmab Peki ilk gittiginde kaç haftaliktin tam olarak ? Yani eger kese karnimdan gorunmezse yani bana da alttan bakabilir ozaman
Akyuzmeervee Fatmab ilk beta hcg yaptim 111 çıkmıştı ama doktor bana dış gebelik dedi özele gittim 2 gün sonra beta hcg 219 çıktı pazartesi yaptim 550,94 çıktı doktor dün dedi 1000 lerdedir
zehracinar Fatmab İdrara sıkışık ve aç karnına gidince karından kolaylıkla görünüyor benden tavsiye olsun size 🤗
zehracinar Akyuzmeervee Alllahım yarabbim nasıl hemen dış gebelik diyorlar 10 haftada belli oluyor dış gebelik yemin ederim ben doktorluğu okumadığım halde daha bilgiliyim onlardan 😏
Akyuzmeervee zehracinar aynen oyle bende özele gittim yoksa alıcaklardi dış gebelik olduğu icin anneyi de bebeği de zehirliyormuş
Fatmab Cok tesekkur ederim dediginizi yapicam. Insallah hepimiz saglikla kucagmiza aliriz bebişlerimizi